úterý 12. července 2016

AKTUÁLNĚ - jsem v půlceTak jsem se té výzvě postavil a už jedu, aktuální příspěvky a zprávy přidávám na svoji facebookovou stránku

Všichni, kterým se můj nápad líbí - ty kteří se po cestě přidávají k mé vizi, tak jim děkuji a jsem za to velmi rád, že jsem už oslovil nějakou skupinu lidí. Ti dobří lidé třeba chtějí přispět na nějakou rehabilitační léčbu Kiře, což byl vlastně můj cíl, rozšířit to mezi lidi a poté jsem doufal ve výběr nějaké částky. A tak buď po domluvě se mnou (ať už mě někde potkáte, nebo přes facebook, popřípadě na čísle 602173775 - teď to možná nezvednu, jedu) nebo jen tak, protože víte o co jde, můžete přispívat na účet 670100-2208769168/6210 - pak mi napište sms, zavolejte, emailujte na moramax@seznam.cz, nebo napište zprávu pro příjemce, abych komu mám poté poděkovat a koho napsat do seznamu přispívajících Kiře Grunberg.
 
k tomu přidávám jednu aktuální: :) 




Žádné komentáře:

Okomentovat